Wednesday, February 06, 2008

Myspace Nalts

There was a mini gathering thing here tonight as Nalts was in town for some reason. I was lame and only stayed a little while (with Alan, my brohan) and left just after taking this awesome myspace picture with mr Nalty

naltsmyspace

20 comments:

JJC1138 said...

Oh lameness, I didn't hear about this. Ahh well. I probably would have talked to one person for two minutes, then realized that I didn't recognise anyone else and ran away after five minutes like I did at the gathering in September.

Anonymous said...

He looks a little grumpy.

bikenik said...

...and Bryony looks like she's about to cry.

Bach said...

....and that's why it's a MySpace picture.

magibon said...

---STARE---

Pablo Kickasso said...

Nalts, Nalts, it's not his fault.

amjan said...

Omg, I didn't know you were so tiny. You like like Tweety :)

Hmm... it's not the first time in recent days that a bird reference comes your way, is it? Haha.

NusaCat said...

The Beauty and the Grouch? Your shortness is showing!

ZipDudeAh said...

Bryony, I choose YOU.

ZipDudeAh said...

Bryony, I choose YOU.

BenLoka said...

HIS FACE!!!!!!!!!!!

Amjan said...

Yeah, I've always thought Bryony was like 165cm or at least 160cm. But she must be something around 145cm, which is also okey :)

She's like one of them little Tamagotchi ^^

Claudia said...

hahaha. awesome!

Anonymous said...

Or maybe KevNalty is really tall. Happy lunar new year.

Claytonian said...

Lillies is short?!

cube said...

which animal had to die for your jacket?

Amjan said...

"Lillies is short?!"

Yup, she is; she's like this very small mammal. It is only her perfectly proportioned body that makes her appear different.

But hey, 138cm (4'6") isn't that short!
C'mon!

Anonymous said...

jesus wot a pile of garbage wot a horrible awfuload of rubbish just terrible banal stuff

Hema said...

aww i wiah i went. how many people went? and theres gonna be another little one tomorrow right?

nalts said...

I can't believe you didn't miss youtube during your web drought.